Brev:
Popcorn og rosiner
4. oktober 2011
Alder:
12 mdr.
Popcorn og rosiner
Kære Helen.
I min datters vuggestue får børnene lov til at spise usaltede popcorn og rosiner.
Hvad er din erfaring med små børn og popcorn? For så vidt angår rosiner er der svampegift i såvel økologiske som ikke-økologiske rosiner?
Hilsen